A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Ольгопільської сільської ради

Діяльність КУ " ІРЦ"

Діяльність КУ "ІРЦ" Ольгопільської сільської ради

Директор КУ "ІРЦ"- ЖУКОВА Валентина ПетрівнаФото без опису

Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" створений рішенням Чечельницької районної ради 19 сесії VII скликання від 18.05.2018 №374 «Про створення комунальної установи «Чечельницький інклюзивно-ресурсний центр».  Засновником КУ "Чечельницький ІРЦ" є Чечельницька районна рада.
Рішення сесії Чечельницької районної ради № 353 «Про створення комунальної установи «Чечельницький інклюзивно-ресурсний центр»

Рішення Чечельницької районної ради 23 сесії VII скликання від 27.02.2019 №491 "Про внесення змін до рішення 19 сесії районної ради 7 скликання  від 18 травня 2018 року № 374 «Про створення  комунальної установи «Чечельницький інклюзивно-ресурсний центр» 

РІШЕННЯ ПРО ВХІД ДО СКЛАДУ ЗАСНОВНИКІВ УСТАНОВ, ЯКІ ПЕРЕДАЮТЬСЯ ІЗ СПІЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД ЧЕЧЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ У КОМУНАЛЬНУ ВЛАСНІСТЬ ОЛЬГОПІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

РІШЕННЯ ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ СТАТУТУ КУ "ІРЦ"

Центр є комунальною установою, юридичною особою.  Має власний статут - СТАТУТ комунальної установи.
Восени 2018 року відкрито комунальну установу «Чечельницький інклюзивно-ресурсний центр», який розмістився на першому поверсі Ольгопільського ліцею
Ольгопільської сільської ради Гайсинського району Вінницької області.

Комунальна установа «Інклюзивно-ресурсний центр» знаходиться за адресою: 

вулиця Дружби, 2, село Ольгопіль, Чечельницький район, Вінницька область, 24830. Приміщення Ольгопільського ліцею Ольгопільської сільської ради Гайсинського району Вінницької області

Графік роботи КУ "ІРЦ"  - ГРАФІК РОБОТИ ЗАКЛАДУ

Понеділок - п'ятниця - 8:40 – 17:00

пятниця - 8:40 – 16:00

Обідня перерва - 12:00 – 13:00

Мета утворення ІРЦ

  • Забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у професійно-технічних навчальних закладах, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення системного кваліфікованого супроводу.

Основні завдання та функції ІРЦ

  • Проведення комплексної оцінки для визначення особливих освітніх потреб дитини, розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей дитини
  • Ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в центрі, за згодою батьків (одного з батьків) або законних представників на оброблення персональних даних
  • Ведення реєстру закладів освіти, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту та громадських об’єднань, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами
  • Участь педагогічних працівників ІРЦ в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП у закладах дошкільної, загальної середньої освіти, а також психолого-педагогічних комісіях спеціальних закладах загальної середньої освіти для моніторингу динаміки розвитку дитини   не рідше ніж двічі на рік
  • Надання консультацій, методичної допомоги та взаємодія з педагогічними працівниками закладів дошкільних, загальної середньої, професійної освіти, з батьками з питань організації інклюзивного навчання, особливостей надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП
  • Консультування батьків стосовно мережі закладів дошкільної, загальної середньої, професійно-технічної  освіти та зарахування дітей до цих закладів 
  • Організація інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП
  • Надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП, які не відвідують заклади освіти та не отримують відповідних психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг
  • Моніторинг динаміки розвитку дітей з ООП шляхом взаємодії з їх батьками та закладами освіти, в яких вони навчаються
  • Взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, охорони здоров’я, соціального захисту населення, службами у справах дітей, громадськими організаціями щодо надання своєчасної допомоги дітям з ООП починаючи з раннього віку, в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів
  • Ведення документації ІРЦ, передбаченої статутом, нормативними документами
  • Підготовка звітної інформації про результати діяльності ІРЦ

 

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень