Інклюзивне навчання у школі: кроки до успішного початку
Психолого-педагогічний супровід дитини в інклюзивному класі – це взаємоузгоджена комплексна діяльність мультидисциплінарної команди фахівців та батьків дитини, спрямована на створення необхідних умов, що сприяють розвитку особистості дитини, засвоєнню нею знань, умінь і навичок, успішній адаптації, реабілітації, її самореалізації та інтеграції в соціум.
З метою забезпечення розвитку дітей в умовах інклюзивного навчання для них розробляється Індивідуальна програма розвитку.
Індивідуальна програма розвитку дитини (ІПР) – обов’язковий документ, що забезпечує індивідуалізацію процесу дитини з особливими освітніми потребами, оскільки визначає зміст навчання та комплекс додаткових послуг, необхідних адаптацій з урахуванням можливостей та потреб дитини. Протягом етапу реалізації ІПР відбувається моніторинг компетентнісного зростання дитини.
В Ольгопільському закладі загальної середньої освіти 15.09.2021 р. проведено семінарське засідання з командою супроводу 1 класу на тему «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами». У засіданні команд психолого-педагогічного супроводу взяла участь директор КУ «ІРЦ» Жукова В.П.
На семінарському занятті були розглянуті питання щодо складання, виконання, коригування індивідуальної програми розвитку в частині надання психолого – педагогічних та корекційно –розвиткових послуг, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних можливостей особи, створення належних умов навчання.