A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Ольгопільської сільської ради

Інклюзивне навчання у школі: кроки до успішного початку

Дата: 16.09.2021 03:46
Кількість переглядів: 126

Фото без опису

 Психолого-педагогічний супровід дитини в інклюзивному класі  – це взаємоузгоджена комплексна діяльність мультидисциплінарної команди фахівців та батьків дитини, спрямована на створення необхідних умов, що сприяють  розвитку особистості дитини, засвоєнню  нею знань, умінь і   навичок, успішній адаптації, реабілітації, її самореалізації та  інтеграції в соціум.

З метою  забезпечення розвитку дітей в умовах інклюзивного навчання для них розробляється Індивідуальна програма розвитку.

Індивідуальна програма розвитку дитини (ІПР) – обов’язковий документ, що забезпечує індивідуалізацію процесу дитини з особливими освітніми потребами, оскільки визначає зміст навчання та комплекс додаткових послуг, необхідних адаптацій з урахуванням можливостей та потреб дитини. Протягом етапу реалізації ІПР відбувається моніторинг компетентнісного зростання дитини.

 В   Ольгопільському закладі загальної середньої освіти 15.09.2021 р. проведено семінарське засідання з командою супроводу 1 класу на тему «Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами». У засіданні  команд психолого-педагогічного супроводу взяла участь директор КУ «ІРЦ»  Жукова В.П.

На семінарському занятті були розглянуті питання щодо складання, виконання, коригування індивідуальної програми розвитку в частині надання психолого – педагогічних та корекційно –розвиткових  послуг, змісту, форм та методів навчання відповідно до потенційних можливостей особи, створення належних умов навчання.



« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень