Специфіка організації інклюзивного навчання з урахуванням рівня підтримки дитини з особливими освітніми потребами
Уведення рівнів підтримки учнів з особливими освітніми потребами – важлива інновація в організації інклюзивного навчання
✅Рівні підтримки – обсяг тимчасової або постійної підтримки учнів в освітньому процесі відповідно до їхніх особливих освітніх потреб, що надається в закладі освіти («Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»).
📌Рівні підтримки характеризують, які потреби мають різні діти з ООП.
✅ Коротко про специфіку організації освітнього процесу з урахуванням рівня підтримки дитини – на слайді.
Про інші аспекти врахуванням рівня підтримки дитини при організації інклюзивного навчання (фінансування, складання ІПР та ІНП, облаштування освітнього середовища тощо) – у наших наступних публікаціях.
📍Детальніше про Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти:
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/957-2021-п