A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Ольгопільської сільської ради

Специфіка організації інклюзивного навчання з урахуванням рівня підтримки дитини з особливими освітніми потребами

Дата: 17.01.2024 06:20
Кількість переглядів: 33

 

Уведення рівнів підтримки учнів з особливими освітніми потребами – важлива інновація в організації інклюзивного навчання

✅Рівні підтримки – обсяг тимчасової або постійної підтримки учнів в освітньому процесі відповідно до їхніх особливих освітніх потреб, що надається в закладі освіти («Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти»).

📌Рівні підтримки характеризують, які потреби мають різні діти з ООП.

✅ Коротко про специфіку організації освітнього процесу з урахуванням рівня підтримки дитини – на слайді.

Про інші аспекти врахуванням рівня підтримки дитини при організації інклюзивного навчання (фінансування, складання ІПР та ІНП, облаштування освітнього середовища тощо) – у наших наступних публікаціях.

📍Детальніше про Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти:

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/957-2021-п


« повернутися

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень