НОВІ МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ З ООП
Дата: 16.08.2024 13:47
Кількість переглядів: 387
Ключові аспекти методичних рекомендацій:
- основні документи, що регулюють питання оцінювання;
- загальні підходи до оцінювання та особливості оцінювання осіб з ООП в умовах інклюзивного навчання;
- роль команди супроводу;
- педагогічне спостереження та практика підтримки;
- залучення батьків і роль оцінювання під час переходів між рівнями освіти.
Оцінювання — це комплексний процес, який враховує індивідуальні особливості кожного учня, фактори, що впливають на навчання, необхідність гнучкого підходу. Це даватиме змогу демонструвати особистий прогрес і досягати якнайкращих результатів.
Повний текст методичних рекомендацій — за покликанням.
Ознайомлюйтеся та використовуйте на практиці!