A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Ольгопільської сільської ради

Нормативно-правова база

Нормативно-правова база

Лист МОНУ від 14.03.2019 р. № 1/11-2635 “Щодо встановлення доплати педагогічним працівникам за роботу в інклюзивному класі”

Зміни до Положення про інклюзивно-ресурсний центр
Лист Міністерства освіти і науки України від 16 липня 2021 року № 1/9-362 "Деякі питання організації виховного процесу у 2021/2022 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок» для ознайомлення та використання у виховному процесі".
2020-2021 навчальний рік
Зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. №585
Щодо організації дистанційного навчання Лист МОН № 1/9-609 від 02.11.20 року
Лист МОН України від 31.08.2020 №1/9-495 ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ У 2020/2021 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
2019-2020 навчальний рік
Організація інклюзивного навчання у закладах освіти у 2019-2020 н.р.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-10 класів з порушеннями інтелектуального розвитку
Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі
Щодо застосування Порядку організації інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти

2018-2019 навчальний рік

  1. Наказ МОНУ від 03.05.2018 № 447 "Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів ІРЦ"
  2. Постанова КМУ від 21.02.2018 № 88 "Про деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з ООП"
  3. Закон України від 05.06.2014 №1324-VII "Про внесення змін  до деяких законів України "Про освіту" щодо організації інклюзивного навчання"
  4. Закон України   від 23.05.2017 № 2053-VIII "Про  внесення змін до ЗУ  "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з ООП до освітніх послуг".
  5. Наказ МОНУ від 12.01.16  № 8 " Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання в ЗНЗ"
  6. Постанова КМУ від 21.08.13 № 607 "Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з ООП"
  7. Наказ МОНУ від 23.04.2018 №414 "Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів психофізичного розвитку дітей з ООП, які навчаються в інклюзивних  та спеціальних класах закладів ЗЗСО"
  8. Наказ МОНУ від 01.02.2018 №90 "Про внесення змін до наказу МОНУ від 06.12.2010 №1205"
  9. Наказ МОНУ від 06.02.2015 №104/52 "Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у ДНЗ"
  10. Лист МОНУ від 18.05.2012 № 1/9-384 "Про організацію інклюзивного навчання у ЗНЗ "
  11. Лист МОНУ від 03.07.2018 "1/9-415 "Щодо вивчення в ЗЗСО навчальних предметів в 2018-2019 н.р."
  12. Лист МОНУ від 06.08.2018 № 1/9-485 "Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти у 2018-2019 навчальному році"
  13. Постанова КМУ  від 21.02.2018 №87 "Про затвердження державного стандарту початкової освіти"
  14. Наказ МОНУ від 26.07.2018 № 816 " Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями"
  15. Наказ МОНУ від 26.07.2018 №813 "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами"
  16. Наказ МОНУ від 12.06.2018 №627 "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами", зі змінами наказ МОНУ від 26.07.2018 №815

     

  17. Наказ МОНУ від 21.06.2018 №668 "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти IIІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами"
  18. Відповідно до Листа МОНУ від 06.08.2018 № 1/9-485 "Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти у 2018-2019 навчальному році" оцінювання навчальних досягнень учнів з інтелектуальними порушеннями здійснюється за "Критеріями оцінювання навчальних досягнень унів початкової школи з інтелектуальними порушеннями" Чеботарьова О.В, Блеч Г.О.
  19. Наказ МОНУ від 22.03.2018 №271  "Про примірний перелік корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання для спеціальних закладів освіти" 
  20. Наказ МОНУ від 08.06.2018 №609 "Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП в ЗЗСО та ЗДО" 
  21. Наказ МОНУ від 25.06.2018 №693 "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти I ступеня для дітей з особливими освітніми потребами"
  22. Наказ МОНУ від 26.07.2018 №814 "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти I ступеня для дітей з особливими освітніми потребами"
  23. Лист  МОНУ від 19.04.2018 № 1/11-4261 "Щодо доплати за роботу в інклюзивних класах"
  24. Постанова КМУ від 14.02.2018 № 72 "Про внесення змін у додаток до постанови КМУ від 25.08.2004 №1096" (про доплати)
  25. Наказ МОНУ від 23.03.2018 №283  “Про затвердження Методичних рекомендацій щодоорганізації освітнього простору Нової української школи”
  26. Закон України "Про освіту" від 06.09.2018, зміни
  27. Листи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 02.04.2012 р. № 1/9-245″Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах”
  28. Лист МОН від 27.08.2018 №1/11-9110 “Про Перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами у 2018/2019 навчальному році” 
  29. Лист МОНУ від 05.06.2018 №1/9-367 "Щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки  особам з особливими освітніми потребами 2018 році"
  30. Наказ МОН  України від 23.04.2018р. №414 "Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти"

  31. Лист МОН № 1/9-691 від 13.11.18 року Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти

    Щодо посади асистента вчителя

  32. Посада „Асистент вчителя інклюзивного навчання” внесена у Державний Класифікатор професій за ініціативи Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (Наказ Держспоживстандарту №327 від 28.07.2010) 
  33. Посада асистента вчителя передбачена „Типовими штатними нормативами загальноосвітніх навчальних закладів”, затвердженими Наказом МОНмольспорту України №1205 від 06.12.2010 р., зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 22.12.2010 р. за №1308/18603 
  34. Посада „Асистент вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням” внесена у Перелік педагогічних та науково-педагогічних працівників доповнений, чим забезпечено конституційні права і державні гарантії педагогічним працівникам, які працюватимуть у ЗНЗ з інклюзивним навчанням на посаді асистента вчителя, передбачені для педагогічних працівників, працюючих з дітьми, які потребують корекції фізичного та/або розумового розвитку (Постанова Кабінету Міністрів України від 18.07.2012 р. „Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України №346 від 14.04.1997 р. та №963 від 14.06.2000 р.”) 
  35. Постанова КМУвід  №479 ПРо внесення змін до деяких законів тут  
  36. Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 28.09.2012 №1/9-694 «Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) у загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням».
  37.  Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 25.09.2012 №1/9-675 щодо посадових обов’язків та орієнтовної кваліфікаційної характеристики асистента вчителя в класі 
  38. Наказ МОН України №90 від 01.02.2018 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205" (визначає 1 ставку асистента вчителя) ПЕРЕГЛЯНУТИ

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень